درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
اي حزب الله الاغ!
فعاليت هاي اقتصادي بابک زنجاني بسيجي اقتصادي، کدام يک از گزينه هاي زير است؟

1 ـ بابک زنجاني بسيجي اقتصادي، سه ميليارد دلار پول فروش نفت مردم ايران را خورد و ريد به اسلام ناب محمدي و با خيال راحت شاشيد به دفاع مقدس و گوه زد به زهرا کاوه فرزند شهيد محمود کاوه از فرماندهان جنگ!

2 ـ بابک زنجاني بسيجي اقتصادي، سه ميليارد دلار پول فروش نفت مردم ايران را خورد و ريد به حجت الاسلام منتظري،دادستان کل کشور و گوه زد به قبر ائمه و اطهارت و با خيال راحت شاشيد به آياتي از قرآن امامي کاشاني که در خطبه نماز جمعه اش گفت که در شأن رهبر نکبت معظم انقلاب نازل شده است.

3 ـ بابک زنجاني بسيجي اقتصادي، سه ميليارد دلار پول فروش نفت مردم ايران را خورد و ريد به ريش صادق لاريجاني و شاشيد به قرآن و گوه زد به خامنه اي الاغ رهبر نکبت معظم انقلاب که هشت سال تمام از کون احمدي نژاد جهود اوباش هاله نور گوه خورد و براي رياست يک جهود اوباش هاله نور به راي مردم ايران خيانت و کودتا و کهريزکي جنايت کرد!

اي حزب الله الاغ!
اين جنگ نرم است که الاغ هاي حزب الله و بسيجي ها و سگ و سگ توله هاي افسران جنگ نرم خامنه اي الاغ خودشان خواسته اند. حالا که اين روز ها حتي اسفنديار رحيم مشايي و احمدي نژاد جهود اوباش هاله نور و سعيد مرتضوي هم به ريش خامنه اي الاغ رهبر نکبت معظمت شاشيده اند.
يک کم عرضه داشته باش و اين کامنت من را مدرک کن و با آخوند الاغ امامي کاشاني برو به قاسم سليماني و آخوند صادق لاريجاني رئيس قوه قضائيه و آخوند الاغ مجمد جعفر منتطري دادستان کل کشور و هر آخوند و هر آيت الله الاغ که دلت خواست گزارش بده و شکايت کن!
اي حزب الله الاغ ، آدرس وبلاگم را که نوشته ام!
حالا آدرس فيسبوکم را براي گزارش به سردار مفلوک سپاه پاسداران غلامرضا جلالي که گفته نيروهاي سايبري سپاه پاسداران، فيس بوک را براي کاربران ايراني نا امن مي‌کند مي نويسم . بفرما :

https://www.facebook.com/profile.php?id=100001187522393&sk=wall
درودوسلام برسرداررشيدسپاه اسلام ،فرمانده معززلشگرويژه شهداشهيدحاج محمودکاوه

دربهار آزادي ،جاي شهداخالي
دهه فجربرشمامبارک باد.
"چشمه سلطان ولي کريز"